ACCU ACTUEEL
Waar is ACCU nu mee bezig?

Mozaiek Route Oostelijke Eilanden

In samenwerking met buren en omwonenden van de  Oostelijke Eilanden hebben we in 2021 de Mozaiek Route Oostelijke Eilanden gemaakt .
5 kleurrijke mozaiekbeelden zijn gedurende de zomer van 2021 op het plein achter de Oosterkerk beplakt met duizenden mozaieksteentjes . Op 3 oktober is de  route feestelijk geopend.
De start is in het Oostenburgerpark bij de Lama’s in Pyjama’s en loopt via onderstaand routekaartje richting pension Homeland op het Marine Terrein.

Bijlmer Fanfare
Een nieuw project in samenwerking met Vincent Henar van Fra Fra Sound. We  hebben we  Bijlmerfanfare opgerricht naar het model van de ACCUfanfare. De Bijlmerfanfare gaat  muziek  spelen uit allerlei verschillende culturen. Vanwege Covid hebben we nog niet zoveel kunnen optreden maar dat komt in 2022 vast helemaal goed.

Midwinterdroomtochten
In het najaar van 2021 lopen we feestelijke lichtparades in verschillende wijken van Amsterdam. We werken samen met diverse partners in oa de Molenwijk en de Oostelijke Eilanden van Amsterdam. Voor meer info mail met stichtingaccu@gmail.com .